Felanmälan – plötsligt händer det!

Felanmälan kan du göra dygnet runt genom att logga in på mina sidor. Din felanmälan går då
direkt till berörd reparatör som får en arbetsorder om ditt ärende.

Att göra en felanmälan – en möjlighet för dig att få rätsida på problemet

Även om vi har höga ambitioner när det gäller att skapa trivsel och trygghet för våra hyresgäster, kan vi inte gardera oss mot allt. Ibland händer det tyvärr att saker och ting går fel – men om du anmäler felet så lovar vi att göra vårt bästa för att snabbt åtgärda det. Att göra en felanmälan är alltså inte alls lika trist som det låter, det är snarare en möjlighet för dig att få rätsida på sånt som stör dig.

Felanmälan kan du göra dygnet runt genom att logga in på mina sidor via webben eller vår app. Genom att göra din felanmälan via mina sidor går din order direkt till berörd reparatör och vi hjälper dig så fort vi kan.

Vardagar mellan kl 8.00-12.30 samt mellan 13.30-15.30 kan du också göra din felanmälan genom att ringa 0454 – 372 22. Vid akuta ärenden ringer du alltid detta nummer oavsett tid på dygnet. Ringer du utanför våra öppettider får du hjälp av vår bemannade trygghetsjour.

Ohyra eller skadedjur? Vårt avtal med Anticimex ger dig kostnadsfri professionell hjälp!

Myror, möss, vägglös och annan bostadsohyra och andra skadedjur kan tyvärr drabba vem som helst, även om du har det rent och fräsch i din bostad.
Uppstår problemen utomhus anmäler du detta till oss. Om du däremot får påhälsningar av dessa ovälkomna gäster inne i din bostad ska du alltid ringa direkt till Anticimex på telefon 0771 – 40 11 00 som kostnadsfritt ger dig professionell och korrekt hjälp.
Undantaget är möss – de anmäler du som vanligt till vår egen felanmälan! Uppge vid din anmälan att du är hyresgäst hos oss.

Tack vare ett avtal mellan Olofströmshus och Ancitimex är hjälpen gratis för dig som hyresgäst!